Purple Heart Set Pointer

buang sampah merata-rata

hai semua!! apa yang anda tengok ni ye? ni lah orang yang tak berhati perut buang sampah dan sampah masyarakat di KG SUNGAI KAP,NAMI KEDAH..bukan ape..tujuan saya post entri ni sebab geram dah dengan diorang...nak marah nanti kata saya ni jahat..bila tak marah diorang naik lemak!! adeh..susah macam ni kalau orang depan rumah saya ni..apa yang dia tak puas hati pun tak tahu..jadi pihak polis tolong ambil tindakkan diorang yang minum air ketum + ubat batuk di depan rumah saya ni..kadang-kadang diorang ada dadah di tangan..saya pernah buat report..tapi tak ambil sebarang tindakkan..harap beri kerjasama..


Terima Kasih Sila Comment Atau Share ye


0 comments:

Catat Ulasan