Purple Heart Set Pointer

Bercinta Di Internet

semua org tau cinta di dalam internet banyak bahaya nya...tapi semua pon nak cari pasangan die...maka itu berhati2 lah kepada semua dunia maya nie...aku bukan baik...aku pon jahat..tapi aku ader prinsip aku untuk bercinta di internet...memang la internet nie mudah..sebab leh upload pix leh tengok dulu orang tu hensem ke tak..cantik ke tak...tapi anda tau tak pada zaman nenek moyang kita bercinta tanpa tengok muka..terus kahwin la katakan....bukan ape...aku saje cerita ni...semoga update blog aku nie...da lame plak rase tak update...hahhahaha...panjang kan aku tulis..tapi itu dari lubuk hati aku..bukan main-main..^_~ terima kasih kerana membaca blog aku ye...jika ader ape2 komen la diruang komen..n shoutbox kat sebelah kanan tu pon leh gak masukkan...thanks ye sekali lagi...




author by Dino86

Terima Kasih Sila Comment Atau Share ye


0 comments:

Catat Ulasan