Purple Heart Set Pointer

Selamat Tahun Baru

Selamat Tahun Baru Kepada Warga Blogger Saya Ucapkan...
Ape Azam Anda Semua?? Ader ke Azam 2011 Dah Di Tunaikan??
Sekarang Anda Semua Telah Nak Harungi 2012...
Kita ni...1 Malaysia..1 Harapan...1 impian..1 matlamat...1 tujuan..
Tapi...kita ader "tak terkira" untuk cabaran hidup...
Tapi Menda nie...Kita Relex aje...sbb kita nie..kan orang malaysia...
musuh itu tetap...kawan itu jauh....
bercinta??? ops....mls la sy nk amek taw pasal nie...masih berparut2 lg...
hehehe..takpela..ngarut2 mlm je nie....
ape2 pon!!!!!!!!!!!!!!!!
jgn lupe untk mandi sok~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
hahahahaha

Terima Kasih Sila Comment Atau Share ye


Saya Mintak Maaf

Saya mintak Maaf Kepada Semua Sbb Sebelum nie blog sy kene trojan sket...dan sy da perbaiki nya...dan selaki lg sy mintak maaf sbb sy kurg on9...aktif2 gak...cume skrg nie keje sket...kamu2 smua jgn la mara ye...walaupon mcm tu..sy update gak sket2 :P

Terima Kasih Sila Comment Atau Share ye


Bercinta Di Internet

semua org tau cinta di dalam internet banyak bahaya nya...tapi semua pon nak cari pasangan die...maka itu berhati2 lah kepada semua dunia maya nie...aku bukan baik...aku pon jahat..tapi aku ader prinsip aku untuk bercinta di internet...memang la internet nie mudah..sebab leh upload pix leh tengok dulu orang tu hensem ke tak..cantik ke tak...tapi anda tau tak pada zaman nenek moyang kita bercinta tanpa tengok muka..terus kahwin la katakan....bukan ape...aku saje cerita ni...semoga update blog aku nie...da lame plak rase tak update...hahhahaha...panjang kan aku tulis..tapi itu dari lubuk hati aku..bukan main-main..^_~ terima kasih kerana membaca blog aku ye...jika ader ape2 komen la diruang komen..n shoutbox kat sebelah kanan tu pon leh gak masukkan...thanks ye sekali lagi...




author by Dino86

Terima Kasih Sila Comment Atau Share ye


Salam Semua Kepada Warga Bloggers

Kepada Semua Warga blogger...Saya Kembali Lagi!!

Terima Kasih Sila Comment Atau Share ye