Rabu, 19 Januari 2011

Kawan² yang telah lama pergi :)


assalamualaikum alzzz ape kabar?? ari nie saya nk tunjukkan kwn² yg lame telah meninggalkan diri sy... :). Kite Mula Dari KIRI ye..[BoWTaX] [DiNo A.K.A SYaMz A.K.A FeI LuNG KaI] [SaNgKaI A.K.A ZaCk] antara kami ini side² putra gombak dan selangor...kita orang memang x cari malasah..tapi jgn cari masalah la ngan kitorg :) itu katakan teguh..tapi aku pelik...tibe² je aku sedar diorg bwk saya jln yg salah...saya tinggalkan persahabatan tu..demi hidup saya...sy btl2 nk berubah...jika hamba mu ini ada membuat salah..maafkanlah hambamu ini ya allah...tlg bwk sy jalan yg benar...amin....

1 ulasan:

  1. salam 1blog (boleh camtu ?)

    jemput-jemput la datang singgah blog ijat
    http://ijatasni.blogspot.com

    ^_________^

    hee~

    BalasPadam

Legalize it!

selamat menonton  sampai bila